ZNAJDŹ PRZEPIS

niedziela, 9 stycznia 2011

Zupa Warzywna z Surimi - Dieta Dukana


Prosta i szybka do wykonania zupa , ma ciekawy smak, surimi wygląda i smakuje jak delikatny makaron. Zimą, po dodaniu chilli świetnie rozgrzewa.
  • 700ml wody
  • 1,5 kostki warzywne do zup
  • miseczka mieszanki warzywnej - brokuł, marchew, kalafior
  • pół miseczki mieszanki warzywnej (dowolnej)
  • kilka pałeczek surimi
  • kilka łyżek jogurtu naturalnego
  • opcjonalnie ulubione przyprawy

  1. Wodę zagotować. Na wrzącą wodę dodać kostkii warzywa. Gotować do miękkości.
  2. Surimi pokroić w cienkie plastry (po dodaniu do zupy rozwiną się). Odstawić.
  3. Ugotowaną zupę ostudzić, zmiksować gładko blenderem. 
  4. Zmiksowaną zupę zagotować dodając przyprawy i surimi. 
  5. Zahartować jogurt (do jogurtu dodawać mieszając łyżki gorącej zupy), dodać do zupy, zagotować.

2 komentarze:

  1. Wyszła niesamowita. Zrobiłam ze świeżych warzyw. Surimi sporo tu dają, są dość mocno odczuwalne, bardzo mi odpowiada takie połączenie :) A do tego wystarczy jeszcze na jutrzejszy obiad! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze świeżych to jeszcze pyszniejsze musi być!
    Akuratnie dysponowałam tylko mrożonkami, bo łatwiej mi je przechować, bo często w rozjazdach jestem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...