ZNAJDŹ PRZEPIS

czwartek, 14 kwietnia 2011

Szaszłyki pieczone z kurczaka - Dukan

  • pierś z kurczaka
  • przyprawa do kurczaka
  • papryka ostra
  • pieprz czarny
  • czosnek granulowany
  • jeśli przyprawa do kurczaka nie ma soli to dodać odrobinkę
  • wykałaczki lub patyczki do szaszłyków
  • opcjonalnie cebula
Kurczaka oczyścić, umyć, pokroić na małą kostkę. Zasypać przyprawami, wymieszać, odstawić na conajmniej godzinę. Pokroić opcjonalną cebulę.
Piekarnik ustawić na 160-170*, blachę wyłożyć papierem do pieczenia.
Kawałki kurczaka nabijać naprzemiennie z cebulą lub sam kurczak w małych odstępach. ułożyć na blasze.
Piec ok 15minut (w zależności od mocy piekarnika). 
Można polać sosem. Świetne jako dodatek lub samodzielne danie :)

11 komentarzy:

  1. a jakis przepis mozna prosić? bo widze tylko fotkę... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero się za to zabieram :) nie miałam czasu napisać wcześniej :P

    OdpowiedzUsuń
  3. o już jest:) dziękuję pięknie:) zrobiłam dziś "Twój" sernik lekko modyfikując go na czekoladowy. Dałam po prostu budyń czekoladowy:) właśnie go wyjęłam z piekarnika:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak też można :) Ja lubie jednak klasyczny sernik z czekoladową polewą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie się robią. tylko, że testuję funkcję grill w mikrofali, więc będą (mam nadzieję) grillowane.

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszły super:) Grillowałam koło 20 minut (po 5 minut z każdej strony) tylko w jednym szaszłyku dwa kawałki były lekko surowe (były za duże w porównaniu do reszty). Polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To strasznie długo w mikrofali :(
    Wolałabym już z patelenki, ale z pieca najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale to funkcja grill a nie zwykłe grzanie jak do chlebka:) Na zwykłym grillu też tyle gdzieś byś musiała piec:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie chodziło o zużycie prądu :)
    Ogólnie to bym robiła na prawdziwym grillu :) a z piekarnika też dobre :) a szybciej sie robiły :)
    Grunt, że smakowe :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe szaszłyki :) aż się wierzyć nie chce że jestem na diecie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...