ZNAJDŹ PRZEPIS

niedziela, 1 maja 2011

Grillowana ryba - Dukan

  • kostki fileta o twardszym mięsie, które się nie rozpadnie (miałam 4 kostki z suma rekiniego, dobre mięso, które się nie rozpada)
  • 2 łyżki przyprawy do ryb (firmy galeo)
  • 1 łyżeczka przyprawy do grilla klasycznej (firmy teraz nie pamiętam, ale chyba prymat, czarno-czerwone opakowanie)
  • odrobina chilli lub inna dodatkowa przyprawa wg gustu
  • opcjonalnie sok z cytryny
  • folia aluminiowa
Kostki ryby rozmrozić lub tak jak ja na wpół zmrożone obsypać przyprawami i zawinąć w folię aluminiową*.
* Błyszczącą stroną do wewnątrz.
Grillować na ruszcie :) Po upieczeniu można skropić cytryną lub jeść z sosami lub innymi dodatkami.
Folię podziurawiłam lekko widelcem, żeby woda wypłynęła w czasie pieczenia a upieczone kostki odwinęłam z foli i podpiekłam bezpośrednio na ruszcie :)

1 komentarz:

  1. Wypróbowałam - pycha :) Wielkie dzięki za bloga :) Ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...