ZNAJDŹ PRZEPIS

środa, 6 lipca 2011

CZAT z Kotem w kuchni :)

Mam nadzieję, że ułatwi to komunikację :) i będzie przydatnym gadżetem :)
zapraszam wszystkich na CZAT online :)
Będzie on w stałym miejscu - nad postami :)
Sprawdzałam, że nie wymaga on logowania, wystarczy wpisać swój Nick :)
zawiera opcję wpisania adresu email, ale nie jest to wymagane, przydatne jeśli chcemy od/dla kogoś email, wtedy wystarczy kliknąć w okienku na nazwę i pokazuje nam okienko z emailem danej osoby..
Można też ustawić swój avatar :)
To by było na tyle.. w razie problemów technicznych, proszę pisać w tym poście :)
UWAGA!! Jego wada, trzeba samemu odświeżać :)

MAŁA INSTRUKCJA:
http://www3.cbox.ws/box/?boxid=3259323&boxtag=at38mf&sec=help

5 komentarzy:

  1. Rewelacja! Masz świetne przepisy! Na pewno ułatwi to wszystkim dietę dukana! Ja znowu zaczynam wypróbowałam już jeden przepis. Zamówię aromaty i wypróbuję więcej. Nie wiedziałam, że na tej diecie można zrobić tyle smacznych potraw. Podziwiam Twój blog i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu? tzn, że byłaś wczesniej?
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam 4 miesiące i schudłam 14 kg. trzymałam się twardo ale dzień po wigilii 2010 odpuściłam sobie i teraz już nie mam tyle silnej woli i wytrzymuje tydzień i odpuszczam i tak cały czas mam jeszcze ok. 12 kg do zrzucenia, żeby wyglądać jak sprzed ciąży. Twoje przepisy dają mi siłę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapewniam cię, że nie tu jedna borykasz się z takim problemem... niestety trzeba wziąć się za siebie raz a dobrze, znaleźć motywację i dokończyć dietę.. bo tak, to się tylko człowiek katuje :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem... niestety. Za chwilę biorę się za pralinki :D Mam nadzieje że udam mi się tym razem schudnąć utrwalić i nie przytyć więcej. Pamiętam jak ważyłam 64kg czułam się rewelacyjnie! A teraz ważę 76. Ale to i tak nie źle bo w 9 miesiącu ciąży ważyłam ok 105kg... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...