ZNAJDŹ PRZEPIS

sobota, 30 lipca 2011

Drukowanie przepisów :)

Hello :)
Wiele z Was wspominało o ułatwieniu drukowania przepisów. 
W końcu, po długim poszukiwaniu i wertowaniu znalazłam taką opcję :)
Wygląda to tak, że po kliknięciu danego posta z przepisem, na dole tekstu widnieje guzik DRUKARKI, po kliknięciu wyświetla się nam okienko drukowania, gdzie jak możemy:
  • wydrukować przepis
  • zapisać format PDF
  • zapisać format E-mail
  • kliknąć na coś, by to usunąć (gdy nie chcemy drukować np zdjęcia wystarczy kliknąć na nie)
  • zmienić rozmiar czcionki
  • cofnąć zmiany (Undo)
  • usunąć wszystkie zdjęcia - kliknąć ptaszkiem Remove images

W razie problemów proszę pisać :)
UWAGA!! jeśli klikniemy na guzik na stronie głównej, pokaże nam wszystkie posty z tej strony, dlatego jeśli nie chcemy wszystkich przepisów na raz, należy przejść bezpośrednio do przepisu :)

6 komentarzy:

  1. Kocham Cię za to!!!

    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehhee :) napisz lepiej jak się drukuje :D
    Bo mam nadzieję, że optymalnie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak drukować to tylko tylko już całe książki kucharskie nie ma co się ograniczać.

    OdpowiedzUsuń
  4. To już wiem, że nowe przepisy zasilą moją "książkę kucharską" :) Do tej pory sama spisywałam różne przepisy do worda, jakoś fajnie edytowałam a później zanosiłam żeby mi to ładnie wydrukowali (polecam http://www.reprotechnika.pl/druk-cyfrowy-ksero-a4-a3). Mam już trzy wielkie segregatory stworzone w ten sposób! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O to może się przydać, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...