ZNAJDŹ PRZEPIS

wtorek, 26 lipca 2011

Zupa paprykowa - Dukan


  • 200g papryki pokrojonej (średnio 1 duża papryka)
  • 4-5 ząbków czosnku
  • 1 cebula
  • 600ml wody
  • 300ml sosu pomidorowego (z kartonika, sos pomidorowy - NIE koncentrat)
  • chilli (do smaku)
  • kostka warzywna lub 1 łyżka przyprawy do zup
  • 1-2 łyżeczki bazylii
Nastawić w garnku wodę, wlać do niej sos pomidorowy, dodać przyprawę/kostkę do zupy.
Warzywa pokroić w kostkę, czosnek zmiażdżyć. Wrzucić do garnka.
Gotować ok 20 minut, aż warzywa zmiękną. Pod koniec dodać chilli oraz bazylię.
Po ugotowaniu wyjąć warzywa i zmiksować na gładko, wlać je z powrotem do garnka.

3 komentarze:

  1. Przepraszam nie zatwierdziło przypadkiem komuś komentarza :(
    Można napisac jeszcze raz? Bo nie wiem co tam było?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszna jest ta zupka! Właśnie ją wcinam z mięskiem z "bułeczek z mięskiem", które mi zostało :) Nie dodałam tylko czosnku, bo zapomniałam kupić, ale i bez niego jest bardzo dobre! :) Jestem ciekawa jak mi bułeczki wyjdą- właśnie są w piekarniku, tylko zrobiłam za duże, bo mi wyszły 4. Jak dobrze, że jesteś i że Cię znalazłam! Dzięki Tobie dukan nie jest nudny i męczący :)

    Agata

    OdpowiedzUsuń
  3. Agato,
    to i tak dobrze, że masz 4 a nie 1 :) prawda :) daj znać jak wyszły :) a z mięskiem zupka owszem pewnie pycha :) właściwie jak wszystkie zupki krem + mięsko są świetne :) ale same z siebie jeszcze lepsze :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...