ZNAJDŹ PRZEPIS

piątek, 7 października 2011

Bułki z Opiekacza Bez Jajek - Dukan

Na zdjęciu trochę niereprezentatywna bułeczka jest, bo testowa, czyli jeszcze przed dodaniem maślanki :)
Na  3 sztuki:
  • 3 łyżki otrębów NIE mielonych (2o+1p)
  • 1 płaska łyżka lnu mielonego podwójnie odtłuszczonego
  • szczypta soli
  • 1 łyżka maślanki
  • 2 łyżki twarogu
Opiekacz wyłożyć papierem do pieczenia lub lekko natłuścić (chyba, że mamy nowy, który jeszcze nie przywiera) :)
Wszystkie składniki wymieszać ugniatając łyżką.
Uformować w dłoniach 3 wałeczki, każdy mocno ściskając by się zlepiły.
Piec w opiekaczu średnio do drugiego zgaśnięcia lampki.
Ja na papierze nie piekę, bo lubię jak mi przywierają i podczas otwierania rozdzielają mi się od razu na połówki tak, że nie muszę już przekrajać :)

4 komentarze:

  1. Hmmm troszkę zmodyfikowałam przepis, mam nadzieję,że wyjdzie! Nie miałam kefiru, więc dałam jogurt z kauflandu, 2 łyżki mleka w proszku i 2 szczypty sezamu.:))Martwi mnie ten jogurt, bo w przepisie na inne bułeczki z opiekacza, pisałaś,żeby nie dodawać jogurtu bo nie wyjdą.:(

    OdpowiedzUsuń
  2. a jednak się udały! Jeszcze bardziej mi smakują niż poprzednie!Mniam, mniam jeszcze raz dziękuję za pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tylko do tamtego przepisu niewskazany był jogurt :) tutaj to obojętne czy maślanka, jogurt czy kefir :) byle coś płynno-gęstego było.
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd mogę dostać len odtłuszczony?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...