ZNAJDŹ PRZEPIS

poniedziałek, 7 listopada 2011

Chleb z Mikrofali Lniano-Otrębowy (bez jajek) - Dukan

  • 3 łyżki otrębów (2o+1p) NIE mielonych (jak zawsze :P)
  • 1 płaska łyżka lnu (patrz post o lnie)
  • 2 spore łyżki serka homo
  • sól
  • 1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia
  1. Składniki wymieszać, odstawić na 2-3 minuty. 
  2. Piec w mikrofali, moc max 2:30 (lub więcej, w zależności od mikrofali). 
  3. Odstawić po upieczeniu na kratkę by odparował.
 Im dłużej będzie pieczony, tym chlebek będzie bardziej chrupki jak sucharek :)

3 komentarze:

  1. Wypróbowałam - pycha :) Wielkie dzięki za bloga :) Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny smak. wrzuciłam jeszcze na chwilkę do piekarnika -bo akurat ciasto robiłam- żeby się podsuszył, pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Aniu,
    ponownie dziękuję. Dietę utrzymuję od 6 tygodni. Ale to nie jest najważniejsze... bo przyzwyczaiłam się w tym czasie zwracać uwagę na cukier i tłuszcze i pewnie zrobi się to normalne w moim gotowaniu nawet dla rodziny.
    Zrobiłam przed chwilą na szybko ten chlebek. Pychota:) Zjadłam na ciepło kromeczkę (znaczy połowę). Drugą zostawiłam na śniadanie.
    Pani Aniu, wiem że wszystko się trochę nudzi, ale zapewniam, że Pani blog jest nadal inspirujący i potrzebny. Dziękuję jeszcze raz.

    Ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...