ZNAJDŹ PRZEPIS

środa, 16 listopada 2011

Ciastka Cebulowe - Dukan

  • 125g twarogu Zielona Łąka
  • 3 łyżki otrębów (2o+1p) NIE mielonych
  • 1 łyżka lnu mielonego odtłuszczonego podwójnie
  • odrobina soli
  • pieprz czarny
  • zioła prowansalskie
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 cebula pokrojona w kostkę
Wyszło 6 pysznych wytrawnych ciastek. Świetna chrupiąca przekąska.
  1. Cebulę obsmażyć do mocnego zrumienienia (obsmażałam po kurczaku, na patelni została odrobina przypraw). Można przygotować tak jak cebulkę prażoną (klik), oprócz mleka dodać np delikat czerwony lub maggi lub sos sojowy (odrobina do smaku) 
  2. Piekarnik rozgrzać do 180* 
  3. Twaróg odciskamy z wody ręcznikiem. 
  4. Wymieszać z resztą składników i ostudzoną cebulą. 
  5. Nakładać masę do foremek lub bezpośrednio na blachę wyłożoną papierem. 
  6. Piec ok 30-40 minut, pozostawić w wyłączonym piecu na kratce do ostygnięcia i odparowania. 
  7. Najlepsze lekko ciepłe.

7 komentarzy:

  1. uuu, a cóż to, czemu jeszcze nikt nie skomentował ? :)
    moje się właśnie pieką ciekawe jak wyjdą..
    mam nadzieję,że będą smaczne. Zamiast cebuli, dałam kostke cebulową,bo nie chciało mi się iść do sklepu.. :P
    Od kilku dni powoli zaczynam wypróbowywać Twoje przepisy, Twoja kreatywność mnie zadziwia.
    Tuśka

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie wiem dlaczego, bo są pyszne :)
    Napisz koniecznie jak wyszły z kostką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a więc melduje,że upieczone :D
    moje wyglądają bardziej jak bułeczki, bo nakładałam od razu na papier. Ale są baaaardzo dobre. :)) tylko maja jakby trochę jakby gorzkawy posmak, myslisz , ze przesadziłam z lnem ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Len raczej nie.. zastanawiam się nad kostką, czy od nadmiaru soli nie są gorzkie? a soliłaś jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  5. a czy można robić je bez lnu??

    OdpowiedzUsuń
  6. można chlebek z tego??

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...