ZNAJDŹ PRZEPIS

środa, 2 listopada 2011

Czym/Jak Zmielić Suche Kotlety Sojowe

 Robiłam to jak na razie na 2 sposoby :) jeśli macie więcej pomysłów piszcie :)
  • maszynka do mielenia mięsa, ręczna lub elektryczna, ale tylko 1 raz! 
  • wałek do ciasta i worek - na desce rozkładamy woreczek, wkładamy do środka np 3 kotleciki, zakrywamy i wałkujemy na pyłek :)
  • tak robi Margo - "Robot kuchenny, bądź blender ręczny, choć tym dłużej schodzi :) ale daje radę!"
  • tak robi Monykaa - "Ja mieliłam blenderem :P A tak to można jeszcze rozbić tłuczkiem do mięs"

14 komentarzy:

  1. Robot kuchenny, bądź blender ręczny, choć tym dłużej schodzi :) ale daje radę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mieliłam blenderem :P
    A tak to można jeszcze rozbić tłuczkiem do mięsa

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) cytowałam Was w poście :) żeby było widać od razu ;;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zmieliłam najpierw maszynką do mięsa a potem młynkiem do kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, tak też można :) to miałaś super miałki proszek :) mnie już by się nie chciało w młynku mielić hehe, więc zawsze mam trochę grudek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio w sklepie kupiłam orginalnie już zrobioną mąkę sojową i to mnie tak skłoniło do użycia młynka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak :) Choć smakowo mąka jest mniej intensywna niż kotlety po zmieleniu? i też inaczej się zachowuje, bo zbija się w masę (patrz spód do sernika kremowego z bezą).

    OdpowiedzUsuń
  8. no nie było to za dobre ale zmieszałam z mąką z kotletów i do robienia chlebka jest super:) Na przyszłość będę sobie mielić jednak kotlety:P

    OdpowiedzUsuń
  9. najprościej jest zetrzeć na tarce na najmniejszych oczkach, jak bułkę tartą

    Mabea

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm.. możliwe, choć nie wyobrażam sobie trzeć te małe kosteczki :) prędzej kotlety, ale z braku osprzętowania polecam włożyć w worek i wałkiem rozjechać :) błyskawiczny proszek się robi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. kosteczki powiadasz...na kosteczki tudzież na malunek na paznokciach trzeba b. uważać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. hmm.. używając tarki, zdecydowanie zaryzykować można katastrofą na dłoniach :P

    OdpowiedzUsuń
  13. tluklam w moździerzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. o, to się namęczyłaś :)
    JA najczęściej wałkiem w worku rozgniatam, szybko i bezboleśnie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...