ZNAJDŹ PRZEPIS

środa, 23 listopada 2011

Jogurtowiec z Galaretkami - Dukan

 Świetne, bo nie trzeba piec :P Sprawdzi się zarówno do zjedzenia w domu jak i do pracy :)

  1. Na Galaretki: Wodę zagotować w garnku, dodać słodzik. 
  2. Od razu po wyłączeniu gazu rozpuścić żelatynę, mieszać aż do rozpuszczenia. 
  3. Wodę rozlać po 100ml do 3 kubeczków, do każdego dodać barwnik i aromat oraz dodać kwasku do smaku (powinno być dość kwaśne). 
  4. Pozostawić w kubeczkach lub przelać do małych płaskich form tak by można było pokroić na kwadraty. 
  5. Odstawić na noc do lodówki. 
  6. Po stężeniu pokroić w kostki.
  7. Na masę Jogurtową: Żelatynę namoczyć w zimnej wodzie, powinna się rozpuścić, następnie dodać trochę gorącej. Ostudzić i zmiksować ze słodzikiem i jogurtem.
  8. Przelać do formy, wrzucić galaretki pokrojone w kostkę i zamieszać.
  9. Odstawić na kilka godzin/na noc do stężenia. 
  10. Można wierzch (czyli spód) obłożyć biszkoptami np z patelni.

15 komentarzy:

  1. Wszystko fajnie pięknie, ale skąd bierzesz barwnik i takie wymyslne aromaty?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Magda, Magda :)
    1. Pierwsza zakładka na górze bloga nazywa się AROMATY i jest drukowanymi literkami nawet napisana :)
    2. W składnikach te słowa, które są na żółto, to są linki bezpośrednie do strony z tymi aromatami i barwnikami :)
    3. Z prawej strony bloga jest napis "Tu kupuję" a pod nim różowa muffina, która kieruje do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze ..nie wie jak mam kupic te aromaty

      Usuń
    2. Ale nie wiesz konkretnie czego?
      Bo kliknij np słowo "poziomka" tutaj w przepisie :) i trafisz na wypiekarnia.pl konkretnie na aromat poziomkowy, i rejestrujesz się na tej stronie i robisz sobie zamówienie :)
      Czy o coś innego ci chodziło?

      Usuń
  3. Ja odnośnie jogurtu naturalnego zapytam-dziś zrobiłam taki domowy z 1l mleka 1,5% i 200g jogurtu Tola z biedry-nie jestem tylko pewna czy mój jogurt ma dobrą zawartość tłuszczu?Nie za dużo?Gdzieś wyszukałam w necie,że TOLA ma bardzo dobre "parametry", ale nie mam pewności-jak sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszy jogurt to Olma jest.
    Nie wiem jaką ma zwartość :) jeśli umiesz to przelicz sobie wszystko :) bo ja nie wiem hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. no ja do liczenia to jak zakonnica do dyskoteki :D ja filolog jestem-tabelki to dla mnie czarna magia!

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie jedz i bez zastanawiania się :)
    Na marginesie - mleko 1,5% to nie mleko :) Najzdrowsze jest 3,2% albo od krowy 4% :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zrobiłam:-) pyszne

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda wspaniale! Moja babcia robi coś takiego a ja to uwielbiam ale oczywiście jest duuużo bardziej tuczące niż z tego przepisu ;P
    Tak nawiasem to czekam na aromaty i wtedy zrobię to cudo ;D Pieniądze przelałam wczoraj rano a zamówienie nadal widnieje jako nieopłacone ;/
    Może jutro się to zmieni i wyślą moje upragnione aromaty, bo już nie mogę się doczekać!:)
    Aniu a Ty jak długo czekałaś?

    OdpowiedzUsuń
  9. Może nie zaksięgowane jeszcze? Zależy wszystko od banku i tego jak szybko zapakują i wyślą.
    Czasami czekałam tylko 1 dzień, innym razem gdy było dużo zamówień to i 3 dni zanim wysłano.
    Może też paczka jest w drodze tylko nie zaktualizowali informacji na stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj już zmienili status na "w trakcie realizacji" więc może jutro uda im się wysłać i na weekend już będą ;)a wtedy szaleństwo w kuchni :D

    OdpowiedzUsuń
  11. To fajnie :)
    A mi qrde na maila jeszcze nie odp :(
    Ciekawe dlaczego.. może zadzwonie jak nie odp do końca tyg? hmm..

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też nie odpisywali na maila a nie chciałam długo czekać więc zamówiłam bez kokosowego i czekoladowego aromatu :( Następnym razem jak będą to je kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten przepis jest super szybko sie robi nawet i tego samego dnia można już jeść robiłam kilka razy polecam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...