ZNAJDŹ PRZEPIS

poniedziałek, 21 listopada 2011

Naleśniki Curry - Dukan

  • Nadzienie:
  • mięso z kurczaka (zamarynowane w przyprawie do kurczaka lub delikat czerwony) lub wędlina
  • 1 mała cebulka drobno posiekana
  • 150g serka homo - tzn. homogenizowany ;P
  • pieprz czarny
  • 0,5 łyżeczki kolendry mielonej
  • Na Naleśniki:
  • 150g serka homo
  • 1 łyżka skrobi ziemniaczanej
  • 1 łyżeczka curry
  • 1/4 łyżeczki chilli
  • 2-3 jajka
Kremowe nadzienie z kurczaka i pyszniutkkie delikatne, ale zwarte naleśniki (jak prawdziwe!)
Przygotowanie nie trwa zbyt długo. W sam raz na obiad.
Polecam podawać z odrobiną ogórka ze słoika ;)
  1. Przygotować nadzienie: Cebulę i mięso obsmażyć i mocno zrumienić. 
  2. Serek homo wymieszać z przyprawami, dodać ostudzone mięso z cebulą, zamieszać i odstawić do przegryzienia ;) 
  3. Usmażyć naleśniki: Rozgrzać teflon, składniki wymieszać według podanej kolejności. 
  4. Usmażyć 4 naleśniki, które przełożyć nadzieniem lub polać nim.

    15 komentarzy:

    1. Czy myślisz, że ze skrobią kukurydzianą też wyjdzie?

      OdpowiedzUsuń
    2. Nie robię na kukurydzianej naleśników, bo się rozerwą i wogóle rozpadną.
      Ziemniaczana żeluję i uelastycznia masę :)
      Koniecznie ziemniaczana.

      OdpowiedzUsuń
    3. a ja nowicjusz mam pytanie czy skrobie ziemniaczaną można na fazie uderzeniowej bez problemu, czy lepiej sobie dopuścić?

      OdpowiedzUsuń
    4. Ano nie można :)
      Masz całą piękną zakładkę na uderzeniówkę :P a tam nie ma naleśników, bo nie można skrobi :P

      OdpowiedzUsuń
    5. Zrobiłam dziś na kolacje - bomba! Tylko zaryzykowałam i dodałam łyżeczkę skrobii kukurydzianej. Wyszły super, takie pulchne. Mniam! :)

      OdpowiedzUsuń
    6. A kukurydziana w sumie do czego?
      Bo jest niepotrzebna jak jest ziemniaczana skrobia :d

      OdpowiedzUsuń
    7. zamiast skrobii ziemniaczanej - nie mam w domu

      OdpowiedzUsuń
    8. Aaa, i nie rozerwały się?
      Głównie do naleśników, pyzów itd, dodaje tylko ziemniaczaną, bo nadaje elastyczności.
      kukrydziana typowo do ciast jest (oprócz serników) i makaronu czy podobnych rzeczy, bo ścina jak mąka.
      ale jak wyszło to super :D

      OdpowiedzUsuń
    9. nie, nie rozwaliły się, wyszł grube i pulchne (smażyłam troche mniejsze niż na całą patelnie) :)

      OdpowiedzUsuń
    10. Aaa, to pewnie dlatego się nie rozerwały :)
      To super :D

      OdpowiedzUsuń
    11. Przed chwilą zrobiłam do tortilli. Naleśniki wyszły zaskakująco dobrze i rzeczywiście ze skrobią ziemniaczaną nie rwały się :). Miałam dzisiaj problem bo naszła mnie chęć na dukanowe gofry i tortillę, a limit otrębów nieubłagane 3 łyżki. Dzięki temu przepisowi spełniłam oba kulinarne marzenia :D

      OdpowiedzUsuń
    12. Czyli wszystko super :D naleśniki na ziemniaczanej skrobi są fajnie zwarte :) co jest duzym plusem, bo daje wiele możliwości :)
      pozdrawiam :D

      OdpowiedzUsuń
    13. Ja robiłam ze skrobią kukurydzianą na całą patelnię i nic się nie rozerwało - w dodatku były to pierwsze w życiu naleśniki, które wyszły.

      OdpowiedzUsuń
    14. Kochana. Naleśniki mistrzostwo Świata:)) robię juz je kolejny raz i za każdym wychodzą bez pudla. Kocham te naleśniki.. A Twoja stronę prace powoli wprowadzam w testa kuchenne.

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za komentarz :)
    Zapraszam również na czat :)

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...