ZNAJDŹ PRZEPIS

niedziela, 13 listopada 2011

Soja - Zakładka

REMONT :)

10 komentarzy:

  1. Byałam pewna, że soja jest zakazana..?

    OdpowiedzUsuń
  2. sabi,
    dobre to ujęłaś "byłaś" :) a teraz już wiesz, że jest inaczej :) zresztą może czytałaś pierwsze książki? potem soja jest już normalnie, i tofu i mleko sojowe i inne odtłuszczone przetwory bez dodatku olejów roślinnych (parówki sojowe odpadają)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czesc.Tak sie zastanawiam, bo dopiero ostatnio odkrylam soje... i podpowiedz mi prosze czy na uderzeniowce kotlety badz kostka sojowa jest odpowiednia, ma duzo bialka ale weglowodanow tez calkiem sporo. A przeciez to warzywo tak? Dzieki z gory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na uderzeniówce nie możesz.
    Soja wchodzi dopiero od 2 fazy, jako ziarno w dni warzywne, jako odtłuszczone przetwory np kotlety itp może być też na dni białkowe jeśli chcesz, ale nie musisz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a czy mozna jesc na dukanie makaron sojowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, ponieważ on jest tylko z nazwy sojowy :) A tak to zawiera mąkę i inne śmieci.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anno, a czemu uważasz że kotlety sojowe można w dni "nie warzywne"? skoro soja to warzywo? bardzo mnie to cieszy ale mam pewne obawy i wątpliwości ;) i przy okazji... jak uważasz. rosół gotowany na udkach i warzywach można w dni proteinowe? oczywiscie bez warzyw?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dukan tak w wywiadzie twierdził, że produkty odtłuszczone z mąki sojowej na białkach. A ziarno i inne takie to na warzywach.
    Rosół możesz bez warzyw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. PS: ja zawsze trzymałam się tego i normalnie na kotleciakach chudłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój makaron sojowy ma w składzie jedynie skrobię sojową mung i wodę...czy mogę go jeść? W jakiej ilości?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...