ZNAJDŹ PRZEPIS

piątek, 5 października 2012

Naleśniki Czekoladowe z Serem - Dukan

  1. Przygotować nadzienie - wymieszać wszystko dokładnie dając odrobinę mleka, by serek nabrał gładkiej, lżejszej konsystencji.
  2. Patelnie przetrzeć olejem.
  3. Rozgrzać patelnię na średnim gazie.
  4. Składniki na naleśniki roztrzepać dokładnie.
  5. Wlewać porcjami niezbyt grube naleśniki (do pokrycia patelni, obracając ją, by się rozlewała masa).
  6. Prażyć, aż brzegi zaczną się lekko podwijać.
  7. Obrócić na drugą stronę.
  8. Prażyć na drugiej stronie tylko chwilę.
  9. Zsunąć na talerz i posmarować nadzieniem.
  10. Zawijać jak lubimy (w trójkąty, zrolowane, jak krokiety).

11 komentarzy:

  1. ile wychodzi naleśników? i jakiej średnicy?

    OdpowiedzUsuń
  2. A to wszystko zależy jaką masz patelnię :)
    Ja mam naleśnikową, niestety nie mam linijki pod ręką by zmierzyć ale jakoś 20 coś? cm.
    Średnio powinno wyjść 4 sztuki, ale jak nalejesz grubsze to 3, możesz nawet zrobić 2 grube :)
    Albo 5 cienkich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny fajny przepis, wiele już wypróbowałam i z tego też na pewno skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) to czekam na relacje :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. mi wyszła raczej czekoladowa jajecznica hehe

    Nati

    OdpowiedzUsuń
  6. no właśnie mam ten sam problem...i to nie tylko w tym przepisie na naleśniki. Całość ni jak nie chce się "trzymać" i zamiast naleśnika wychodzi jajecznica ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm.. dziwne... może za mało budyniu? albo mleczka za dużo, bo to nie ma być pełne 0,5 szklanki :)
    Ewentualnie problem tkwi w smażeniu, za duży jest płomień i zbyt szybko obracacie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. O, mamo! Wypróbowałam już wiele Twoich cudownych przepisów, ale to już mistrzostwo! Kto by pomyślał, że dzięki takim "zwykłym" naleśnikom osiągnę błogostan:P
    Dziękuję Ci, Aniu, że jesteś, bo nawet taka słaba kucharka jak ja, może przyrządzić coś pysznego!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz :) mój dzisiejszy dzień własnie sie rozpromienił :)
      pozdrawiam :D

      Usuń
  9. Mój 6-letni synek stwierdził, że to najlepsze naleśniki, jakie jadł w życiu i że w związku z tym, że jadam tak dobre rzeczy, to i on przechodzi na dietę:) Pychota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, zwłaszcza że dzieci mają swoj własny smak 🙂

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...