ZNAJDŹ PRZEPIS

środa, 2 stycznia 2013

Mantry i Nie Mantry w Diecie

W diecie, nie tylko w Diecie Dukana,  często zdarzają się chwile zwątpienia, słabości czy zagubienia w motywacji. Warto uświadomić sobie, że wielu osobom się to zdarza, wtedy dobrze jest znaleźć pomocne słowa lub osoby, które dodadzą nam otuchy i wsparcia.
  • Kocham siebie, moje ciało - chcę dla niego najlepiej, chcę by było zdrowe.
  • Odchudzanie to droga do pozytywnej zmiany nawyków.
  • Dieta to nie katorga - to jedzenie lepiej niż wcześniej.
  • Nie odchudzam się! - Chudnę.
  • Chudnę, bo jem.
  • Chudnę, bo ćwiczę ciało i umysł.
  • Ruch sprawia, że czuję jak moje ciało żyje - pulsuje, rozgrzewa się.
  • Wiem, że nie potrzebne mi puste, niewartościowe jedzenie.
  • Nie myślę o tym, czego nie mogę zjeść. Myślę o tym, ile dobrego jedzenia jeszcze nie zjadłam.
  • Jem w zgodzie z naturą - sztuczne, przetworzone produkty nie są dla mnie naturalne.
  • Moje ciało kocha czystą wodę i surowe warzywa.
POLECAM WYDRUKOWAĆ I NAKLEIĆ NA LODÓWKĘ LUB INNE WIDOCZNE MIEJSCE =^.^=

2 komentarze:

  1. Zgadzam się w 100% nie tylko na lodówkę ale na ścianę w każdym pomieszczeniu:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak tez mozna :) zawsze dobrze jest dopisac lub stworzyc wlasna mantre ktora pomoze nam zdecydowac ze nie warto zjesc cos niedozwolonego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...