ZNAJDŹ PRZEPIS

wtorek, 4 lutego 2014

Placuszki z Pietruszki - Dieta Dukana

Placuszki w smaku słodkie. Najlepsze na ciepło, ale zimne też są smaczne. Polecam do mięs, zup, sosów, surówek.
  • 300g korzenia pietruszki
  • 2 jajka
  • 1 czubata łyżka skrobi ziemniaczanej
  • sól, pieprz czarny
  1. Pietruszkę umyć, obrać. Zetrzeć połowę na dużych oczkach, resztę na bocznej ściance na wiórki. Przełożyć całość do miski.
  2. Do pietruszki wbić jajka, wymieszać dokładnie. Dodać skrobię, wymieszać. Tuż przed smażeniem dodać sól i pieprz.
  3. Patelnię natłuścić i rozgrzać. Z masy formować małe, płaskie (0,5 cm) placuszki, smażyć kilka minut z obu stron na lekko brązowy kolor. Przed każdą nową porcją natłuszczać patelnię.
  4. Podawać jak w opisie.

12 komentarzy:

  1. Oooo jutro wypróbuję na pewno ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. 0,5cm w porywach do 1cm :) Cienkie lepiej się smażą i jest ich więcej, mogą być lekko grubsze.

      Usuń
  3. Oooo...fajnie wygląda! Ciekawe czy z selera by wyszły, bo zimą pietruszka jakaś mało jędrna jest i cienka chyba? To się może źle ścierać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seler grzecznie czeka w kolejce na plackowanie :) Moja pietruszka kupiona w Netto była super świeża i wybrałam największą.

      Usuń
  4. A z marchewką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie pasować idealnie, bo jest równie słodka :)

      Usuń
  5. znalazłam twoją strone przypadkiem i już myślałam że sie nie udzielasz na niej i troche sie podłamałam alewidze że dalej prowadzisz i dodajesz co nie co :) to świetnie bo żeby nie ta strona to pewnie kolejny raz zawaliłabym diete :(
    Mari♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mari,
      nawet gdybym nie prowadziła już to jest tyle przepisów, że wystarczyłoby na prawie dwa lata codziennego wykorzystania mojego przepisu :)
      Przerwy potrzebuje każdy, czasem też mam zawiechę i nie wiem co zrobić :)

      Usuń
  6. nadawałyby sie na kolacje, czy moze trochę za ciężkie? :)
    PS: super blog <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...