ZNAJDŹ PRZEPIS

piątek, 6 czerwca 2014

Młoda Zasmażana Kapusta - Dieta Dukana

Kapusta krótko duszona jest lekko chrupiąca. Świetnie nadaje się na samodzielne danie lub dodatek do pyzów mięsem (klik) lub do mięs.
W diecie Dukana od 2 fazy dozwolona jest 1 łyżeczka oleju lub oliwy. Wybrałam naturalny olej kokosowy, ponieważ to najlepszy olej, nie powoduje tycia (wręcz odchudza) i ma wiele zdrowotnych plusów.
  • 1/3 niedużej główki młodej kapusty
  • 1 mała marchew
  • 1 łyżeczka oleju (użyłam kokosowego)
  • 2 szczypty przyprawy ziołowe ziarenka smaku
  • 1 łyżeczka przecieru pomidorowego lub ketchupu (ketchup nadaje słodkiego posmaku)
  • opcjonalnie pieprz czarny i inne przyprawy
 Film jak zrobić na YouTube (klik)
  1. Kapustę posiekać, marchew zetrzeć na tarce.
  2. Rozgrzać patelnię na średnim gazie, dodać kapustę z marchwią. Dolać 2 łyżki wody. Dusić kilka minut czasami mieszając.
  3. Do kapusty dodać olej, smażyć kilka minut, doprawić ziarenkami, dodać przecier, rozmieszać.
  4. Gotową potrawę ewentualnie doprawić, podawać na ciepło.

2 komentarze:

  1. Ugotowałam, zjadłam i muszę przyznać, że ta kapusta jest bardzo smaczna. Troszkę zmieniłam, bo do podanych składników dodałam cebulę. Wyszło błyskawiczne i pyszne danie. Pozdrawiam Autorkę :) Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo,
      o cebuli nie myślałam, bo kapustę młodą lubię właśnie taką świeżą i dominującą :) ale fajnie, że eksperymentujesz pod siebie :)
      pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...